Konference & Eventy​

Nechte si od nás vypracovat kompletní nabídku na jakoukoli firemní akci.

Zajistíme ubytování, catering, zábavu, sport i program na klíč ➡ jedna akce, jeden dodavatel.

Jsme připraveni
všechny sály a salonky jsou bezpečně nastaveny podle aktuálních pravidel

Balíčky služeb pro firmy

Věříme, že Vám ušetříme hodně času a práce s počítáním nákladů akce, tvorbou rezervy pro neočekávané náklady a celkově Vám zjednodušíme výběr správného místa pro firemní školení nebo seminář.

Balíček firemní školení

PŮLDENNÍ

Balíček je koncipován na půl dne s příjezdem ráno a ukončením po obědě. Druhou možností je začít obědem a odjezd v podvečer. Balíček obsahuje všechny následující služby:

  • Pronájem 1 konferenční místnosti (odpovídající velikosti) na 1/2 dne (dopoledne/odpoledne)
  • Káva a čaj při příjezdu v konferenční místnosti = neomezeně
  • Plátno, dataprojektor (nebo SMART TV ve vybraných saloncích), flipchart vč. papírů a fixů, volný přístup k WIFI, prezentér
  • Občerstvení
    • káva/čaj = neomezeně
    • minerálka a voda ve džbánech = neomezeně
    • 1ks slaného nebo sladkého pečiva
    • ovoce 100g
    • bonbony
  • Oběd formou 3 chodového menu s 1 nealko nápojem dle výběru
Cena balíčku na 1 osobu

690 Kč

vč. DPH 21%

Balíček firemní školení

CELODENNÍ

Balíček je koncipován na jeden den (příjezd ráno, odjezd odpoledne) a obsahuje všechny následující služby:

  • Pronájem 1 konferenční místnosti (odpovídající velikosti) na 1 den
  • Káva a čaj při příjezdu v konferenční místnosti = neomezeně
  • Plátno, dataprojektor (nebo SMART TV ve vybraných saloncích), flipchart vč. papírů a fixů, volný přístup k WIFI, prezentér
  • Dopolední občerstvení
    • káva/čaj = neomezeně
    • minerálka a voda ve džbánech = neomezeně
    • 1ks slaného nebo sladkého pečiva
    • ovoce 100g
    • bonbony
  • Oběd formou 3 chodového menu s 1 nealko nápojem dle výběru
  • Odpolední občerstvení
    • káva/čaj = neomezeně
    • minerálka a voda ve džbánech = neomezeně
    • 1ks slaného pečiva
    • 1ks sladkého pečiva
Cena balíčku na 1 osobu

990 Kč

vč. DPH 21%

Večerní nápojový balíček

Nápojový balíček, který zahrnuje neomezenou konzumaci na 3 hodiny (např. v době 19,00 – 22,00 hodin)

  • Jakostní víno řady Floriánek
  • Točené pivo
  • Kompletní sortiment nealko nápojů (mimo energetických nápojů)
  • Káva, čaj
Cena balíčku na 1 osobu
Cena balíčku na 1 osobu

380 Kč

vč. DPH

  • Každá další hodina + 120 Kč (lze uplatnit pouze pro prodloužení balíčku)

Upřesnění k balíčkům služeb

  • Zázemí pro občerstvení je k dispozici pro každou konferenční místnost. Součástí je vlastní kávovar a lednice.
  • Parkování na našem parkovišti zdarma.
  • Všechny salonky jsou s denním světlem, možností zatemnění, klimatizací, na podlaze je koberec.
  • Minimální počet je 12 osob (účtuje se vždy a to i v případě využití např. 10 osobami).

Kdy, jak a proč využívat balíčky

  • Balíčky je vhodné objednávat pro skupiny, jejíž účastníci jsou přítomni po celou dobu akce.
  • Když chcete účastníkům zajistit kompletní komfort a neřešit vícenáklady akce.
  • U balíčků se na nic nezapomene (obsahují stravu, pitný režim a kompletní zázemí pro úspěch semináře).

Konferenční sály & školící prostory

Seminární centrum Akademie nabízí 7 seminárních sálů. Hlavní sál s maximální kapacitou 260 míst (divadlo) a dalších 6 konferenčních sálů s kapacitou 15 a více osob (dle dispozice). Všechny sály jsou vybaveny klimatizací. Do všech sálů má přístup denní světlo. Prostory disponují účinným zatemněním a dostatečný odhlučněním. Součásti nabídky je nejmodernější audio – video technika. Prostory sálů jsou pokryty WIFI signálem.

Sály jsou zdarma vybaveny dataprojektory (případně SMART TV), plátnem, flipcharty vč. papírů a fixů (min. 4 barvy), magnetickými plochami pro umístění papírů na stěny (vč. magnetů). K dispozici je také možnost ozvučených prezentací.

Dále můžeme zajistit řečnický pult, laserové ukazovátko, telefon do sálu, kopírování, notebooky, vlastní datový okruh, rychlou WIFI síť, profesionální videokonferenci nebo počítačovou infrastrukturu na míru.

Každý salonek má k dispozici vlastní zázemí pro občerstvení, které zahrnuje kávovar na výrobu kávy a čaje, stůl s kompletním inventářem pro podávání občerstvení.

Pro naše klienty je k dispozici vyčleněná osoba, která se stará pouze o občerstvení, doplňování a úklid inventáře. Všechny nápoje účtujeme dle skutečnosti – kávovar má vlastní počítadlo vydaných porcí.

V případě čerpání KONFERENČNÍCH BALÍČKŮ, jsou k dispozici káva, čaj a minerálky neomezeně.

Kongresový sál AKADEMIE

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 210 m2
  • divadlo: 200 míst
  • škola: 140 míst
  • ženeva: 50 míst
  • U: 100 míst
  • O: 80 míst
  • recepce: 150 míst
  • ples: 160 míst
  • kulaté stoly: 160 míst

Kongresový sál A1

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 102 m2
  • divadlo: 100 míst
  • škola: 60 míst
  • ženeva: 20 míst
  • U: 50 míst
  • O: 50 míst
  • recepce: 50 míst
  • kulaté stoly: 80 míst

Kongresový sál A2

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 102 m2
  • divadlo: 100 míst
  • škola: 60 míst
  • ženeva: 20 míst
  • U: 50 míst
  • O: 50 míst
  • recepce: 50 míst
  • kulaté stoly: 80 míst

Seminární sál I.

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 60 m2
  • divadlo: 50 míst
  • škola: 36 míst
  • ženeva: 20 míst
  • U: 24 míst
  • O: 26 míst

Seminární sál II.

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 60 m2
  • divadlo: 50 míst
  • škola: 36 míst
  • ženeva: 20 míst
  • U: 24 míst
  • O: 26 míst

Seminární sál III.

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 60 m2
  • divadlo: 50 míst
  • škola: 36 míst
  • ženeva: 20 míst
  • U: 24 míst
  • O: 26 míst

Seminární sál IV.

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 60 m2
  • divadlo: 50 míst
  • škola: 36 míst
  • ženeva: 20 míst
  • U: 24 míst
  • O: 26 míst

Salonek VIP

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 54 m2
  • O: 18 míst

Salonek Gourmet

Základní parametry prostoru
  • rozměry: 30 m2
  • divadlo: 20 míst
  • škola: 14 míst
  • ženeva: 10 míst
  • U: 10 míst
  • O: 15 míst
  • recepce: 20 míst
  • kulaté stoly: 20 míst

Catering

Nabízíme profesionální služby v oblasti cateringu, které Vám umožní prezentovat sebe nebo svou firmu v nejlepším světle. Díky našemu zkušenému personálu a kompletnímu cateringovému vybavení jsme schopni připravit Vám akci na klíč přesně podle vašich představ.

Bude nám radostí a ctí dokázat Vám kvalitu našich služeb u vás doma, ve vaší firmě nebo přímo v našem Seminárním Centru Akademie.

Nezávazná poptávka

Nechejte si zpracovat nezávazný rozpočet (např. pro porovnání s konkurenční nabídkou)

Kontaktujte nás, a zeptejte se nás na výhody pořádání firemní akce v Seminárním centru Akademie.

Zeptejte se nás na výhody pro stálé klienty, nebo si sjednejte nezávaznou schůzku a zastavte se na šálek dobré kávy 🙂